Teknik Mengira

RAHSIA KURUS

 
 KURUS Hanya Dengan MENGIRA ?

  PELIK Tapi BENAR !

 Inilah RAHSIA KURUS Saya !

 Hasil Terbukti Dalam 90 Hari !!!

                                   

Adakah ANDA :

 

  • GEMUK?
  • SENTIASA SIBUK?
  • MALAS BERSENAM?
  • TIADA MASA?
  • SUKA MAKAN?
  • KECEWA SETELAH MENGHABISKAN BANYAK DUIT MENCUBA PELBAGAI PRODUK DIET TETAPI TIDAK BERJAYA?
  • KEMBALI GEMUK SETELAH BERHENTI MENGAMBIL PRODUK DIET?
  • TIDAK TAHU CARA NAK DIET?
  • MENCARI CARA YANG SELAMAT, BERKESAN, MURAH SERTA SEMULAJADI UNTUK KURUS?
  • HAMPA DAN KURANG KEYAKINAN DIRI DALAM SEGALA YANG ANDA LAKUKAN SEBAB GEMUK / OBESITI?
  • MENCARI BUKTI BAGAIMANA UNTUK KURUS?

 

   Jika YA ........

 

  TAHNIAH kerana anda sememangnya sesuai untuk mencuba RAHSIA  KURUS saya ini. Dalam masa 90 hari, dijamin anda pasti nampak perubahan besar!

 

 " TAHUKAH ANDA MEREKA YANG MENGAMALKAN LOW-FAT DIET ATAU

DIET RENDAH LEMAK KURANG BERJAYA DAN EFEKTIF " 
 

  

  

INILAH CARA SAYA .....

 

  • Proses DIET SEMULAJADI
  • Tidak perlu bergantung kepada sebarang produk diet
  • Tidak perlu berlapar malah perlu makan 3-5 kali sehari
  • Tidak perlu keluarkan modal membeli produk setiap bulan
  • Langsing seumur hidup
  • Hanya perlu "TAHU MENGIRA"

 

 
 " TAHUKAH ANDA MINUM AIR SEJUK / BERAIS SELEPAS MAKAN AKAN

MEMPERLAHANKAN PROSES PENGHADAMAN "


Tahukah anda  RAHSIA KURUS dengan cara mengira telah lama dijumpai sejak tahun 1963 melalui hasil kajian dan penyelidikan saintifik sekumpulan doktor dan profesor dari US.

Hasil kajian kumpulan ini telah berjaya menemui satu teknik/cara memanipulasikan sistem badan manusia menjadi MESIN PEMBAKAR LEMAK secara semulajadi. Keajaiban teknik mengira ini juga mampu membakar setiap apa yang kita makan.

 

MENGAPA ANDA PERLU KURUS DENGAN CARA SIHAT

 

 

 

Banyak kajian telah membuktikan bahawa produk-produk kurus di pasaran mengandungi bahan kimia yang berbahaya yang mempunyai kesan sampingan serta boleh menjejaskan kesihatan tanpa kita sedari.

Walaupun produk-produk ini dihasilkan melalui buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan, namun proses penyediaan serta campurannya mungkin mengandungi bahan kimia yang berbahaya yang boleh memudaratkan tubuh badan.

Kajian menunjukkan produk-produk ini mampu menghakis usus dalam perut menjadi nipis dalam jangkamasa panjang serta boleh menyebabkan kanser terutamanya kanser usus. KANSER adalah salah satu penyebab kematian terbesar di negara kita.

Berbeza dengan RAHSIA KURUS dimana ianya merupakan satu TEKNIK MENGIRA yang terhasil melalui kajian dan penyelidikan saintifik sekumpulan doktor dan profesor berpuluh tahun lamanya.

Teknik ini amat berkesan dan mampu menurunkan berat badan berlebihan dengan cepat dan efektif kerana sistem badan anda sendiri yang bekerja umpama MESIN PEMBAKAR LEMAK.

Jadi kenapa perlu anda bergantung kepada produk-produk diet atau kurus sedangkan anda boleh memanipulasikan sistem badan anda sendiri untuk kurus? Anda boleh jika anda tahu caranya. Semuanya dengan mengira....

 

APA YANG HENDAK DIKIRA? 

 BAGAIMANA NAK MENGIRA?

  

RAHSIA KURUS bakal mendedahkan anda akan suatu Teknik Pengiraan dalam pengambilan makanan dengan betul agar pembakaran lemak pada badan anda sentiasa terjadi tanpa anda sedari tidak kira bagaimana sibuknya anda dan walau dimanapun anda berada.

Hasilnya anda mampu memanipulasikan badan anda sendiri sebagai 'Mesin Pembakar Lemak' secara semulajadi. Inilah caranya yang lebih efektif dan selamat kerana sistem badan anda sendiri yang bekerja.

Di samping itu tanpa anda sendiri, anda juga mampu mengawal kelaparan dan ketagihan terhadap makanan.Kemahiran ini akan anda perolehi dengan sendirinya. Inilah caranya untuk anda belajar cara pemakanan yang sihat, betul dan seimbang untuk diamalkan sepanjang hidup anda.

Saya akan bongkarkan segala-galanya dalam ebook RAHSIA KURUS. Inilah cara   saya, kejayaan saya mengurangkan berat badan sebanyak 25kg dan mengempiskan perut sebanyak 10 inci dalam 90 hari sahaja!Hasilnya bukan sahaja kelihatan menarik tetapi juga bertambah sihat dan cergas!

Yang menariknya, saya juga akan menerangkan dengan lebih lanjut secara saintifik bagaimana RAHSIA KURUS berfungsi dan sebagai bukti RAHSIA KURUS boleh berjaya kepada semua.

Setelah anda membaca ebook RAHSIA KURUS ini, anda akan lebih faham akan keajaiban diet secara semulajadi sistem badan anda sendiri.

 Jika saya sendiri boleh berjaya dengan teknik RAHSIA KURUS, kenapa TIDAK ANDA ?

Anda juga TENTU BOLEH !

Malah ramai rakan-rakan saya telah berjaya dengan mengikut teknik RAHSIA KURUS. Yang penting adalah dengan mengetahui ilmu serta teknik yang tepat mengikut cara semulajadi supaya dapat memaksimakan kejayaan di atas usaha anda.

 

   Saya akan berikan "KUNCI" kejayaan ini kepada anda, selebihnya anda yang

   tentukan. KUASA DI TANGAN ANDA !

 

Ingatlah, jika anda tidak pasti dan tidak tahu apa yang anda buat, anda pasti gagal ! Jika anda ragu-ragu, tidak faham dan tidak mengetahui disebalik proses dan teknik diet yang anda ikut, anda juga pasti gagal !  

 

   Saya percaya RAHSIA KURUS yang bakal saya dedahkan ini amat besar

   maknanya dan luar biasa nilainya kerana saya sendiri yang telah

   mempraktikkannya dan berjaya mendapat hasilnya

 

25 kg turun dalam masa 90 hari tanpa bergantung kepada produk diet, tanpa perlu berlapar malah perlu makan 3-5 kali sehari mungkin agak mustahil bagi sesetengah orang tetapi saya berjaya melakukannya, begitu juga rakan-rakan saya.

Dengan teknik RAHSIA KURUS, saya juga boleh set sendiri untuk menambah atau mengurangkan lagi berat badan yang saya kehendaki. Semuanya hanya dengan MENGIRA!

Segala ilmu, teknik dan juga tips-tips tambahan telah saya kumpulkan dalam ebook RAHSIA KURUS

 

" TAHUKAH ANDA OTAK MENGAMBIL MASA 10 MINIT SEBELUM MEMBERI ISYARAT KENYANG "

  

 

SIAPA SAYA ?

                                                                                                                                                                 

 DAHULU  85KG / 39 inci

 

        

 HASILNYA  60KG / 29 inci

                                                                               

TERKINI!
 
Setelah 3 tahun saya berjaya 'Maintain' berat badan, akhirnya saya mengambil keputusan untuk menaikkan berat badan kembali. Saya telah menambah berat sebanyak 8kg.Tujuannya adalah untuk menguji kembali teknik RAHSIA KURUS ini, adakah saya berjaya menurunkan kembali ke berat asal? Tujuan kedua pula adalah untuk membuktikan sendiri kepada kawan2 yang ingin bersama2 mencuba teknik RAHSIA KURUS bahawa teknik ini benar2 mudah dan berkesan....
 
Percubaan kali ini disertai oleh 3 orang kawan yang pertama kali ingin mencuba teknik RAHSIA KURUS. Dalam masa 30 hari, saya berjaya turun sebanyak 8kg dan kembali ke berat asal. 2 orang kawan saya berjaya mencapai 'target' dalam masa 2 bulan tetapi seorang lagi masih belum mencapai 'target' tetapi tetap berjaya menurunkan berat badan.
 
Jelas sekali dengan teknik RAHSIA KURUS, saya berjaya membuktikan bahawa saya bukan sahaja boleh menurunkan berat badan sahaja, malah boleh menaikkan berat badan dan menurunkan kembali mengikut 'target'. Saya boleh memanipulasikan berat badan mengikut kemahuan saya. Inilah keajaiban RAHSIA KURUS... 
 

 

MEREKA TELAH BERJAYA ......

 

 

"Saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 15 kg setelah mengikuti teknik ini. Pinggang saya dulunya 31 inci sekarang sudah 25 inci. Lengan dan peha jugak dah kecik. Memang menakjubkan, terbukti berkesan!"

Terima Kasih rahsiakurus !      



                                                                                          

"Aku ni jenis yang tak bersukan. Sebelum ni saiz perut aku  47 inci, memang besar la tapi sekarang dah 34 inci. Berat aku pun dah susut 30 kg. Tak sia - sia aku beli ebook rahsia kurus ni. Kalau sesiapa nak cari bukti nak kurus, aku lah buktinya..."

                                                         

     

   

 

"Dalam masa 20 hari saja, berat saya turun 8kg dari 110 kg kepada 102 kg. Pinggang dari 44 inci sekarang dah 40.5 inci. Target nak turun sampai 75 kg. Tunggu gambar terbaru nanti..." 

 

 

 

"Kini, berat saya dah 91kg dan pinggang dah jadi 36 inci. Akhirnya impianku bakal tercapai.."

 Terima Kasih rahsiakurus !

 

                                    

"I baru try rahsiakurus ni, x sangka 2 minggu je dh turun 5kg. Target nak turun lg 15kg." - Suria, KL

"Tengok semua orang dah kurus, saya pun teringin jugak. Dah beli dan dah baca pun, simple tetapi padat. Tak sangka banyak rahsia yang kita tak tahu" - Hani, Johor

 "Mula-mula macam x percaya sebab dh banyak guna produk kurus tapi x berjaya. Duit pun dah beratus habis. Ni kan pulak buku RM30 je, takkan la bole? Tapi try jugak la, tak sangka minggu pertama turun 4kg. Lepas 3 bulan berjaya turun 23kg. Walaupun murah tapi berkesan!" - Ida, Kuantan

"Terima kasih bro, aku dh bole pakai balik seluar tahun lepas. Perut dh kecik 4 inci. Rahsiakurus memang TERBAIKKK! - Borhan, KL

"Saya try beli ebook rahsiakurus ni atas rekomen kawan, so far setakat ni berat badan dh turun 6kg setelah ikut teknik yang diajar. Perut dan peha pun dah kecik sikit.Terbaik!!"  - Shila, Perak

 

 

" TAHUKAH ANDA MINUM AIR SEJUK / BERAIS SELEPAS MAKAN BOLEH MEMBEKUKAN MAKANAN BERMINYAK DAN MENGUMPULKAN IA MENJADI LEMAK "

                          

                            

Saya tidak mahu bercerita banyak mengenai diri saya dan juga rakan-rakan saya yang telah berjaya. Jika saya bercerita pun, anda tetap tidak mengenali saya. Tetapi yang penting adalah anda MESTI MENGETAHUI teknik RAHSIA KURUS ini daripada mengenali siapa saya. Saya seorang yang low profile dan pemalu orangnya.

Hehehehe .....

Saya adalah bekas Systems Engineer di salah sebuah syarikat terkemuka. Kerja saya setiap hari menguji, menganalisa dan bermain dengan sistem sehingga mampu membezakan sesuatu sistem itu bagus ataupun tidak. Disebabkan kerja saya jugalah saya tiada masa untuk beriadah dan menyebabkan berat badan saya meningkat hari demi hari.

Satu hari, saya telah terjumpa satu sistem untuk kuruskan badan yang sangat lengkap, sangat efisyen, sangat bagus dan sangat mudah diikuti dimana saya sendiri telah menguji, mencuba dan menambahbaik mengikut kesesuaian orang Malaysia. Berdasarkan pengalaman kerja saya, sistem yang unik, lengkap dan mudah untuk diikuti pasti akan berjaya.

Dan saya sangat yakin sistem ini mampu berjaya dan berkesan kepada anda semua kerana saya sendiri telah berjaya. Formula RAHSIA KURUS inilah yang mampu membuatkan anda BERJAYA.

Jadi KEJAYAAN ANDA juga adalah KEJAYAAN SAYA sebenarnya ... 

Percayalah, RAHSIA KURUS yang mudah ini sebenarnya membezakan antara anda menghabiskan berbulan-bulan lamanya dan beratus ringgit banyaknya untuk kurus (tu pun belum tentu) berbanding saya yang kurus dalam masa yang singkat, selamat dan semulajadi tanpa perlu berbelanja mengeluarkan sebarang modal, tanpa perlu bergantung kepada sebarang produk diet,tanpa perlu menyeksa diri berlapar dan yang pasti boleh langsing seumur hidup !

Mungkin anda terkejut dengan kenyataan saya ini bukan ?

Ya langsing seumur hidup !

 Saya akan buktikan dengan penjelasan saintifik dalam RAHSIA KURUS !

 

 

 

BAGAIMANA CARANYA ? 

 

Mudah sahaja, hanya perlu ikuti beberapa langkah ini :

 

                           1.  Baca ebook RAHSIA KURUS


   2.  Fahami serta ikuti teknik yang diberi  

 

                          3.  Lihat hasilnya dalam 90 hari

                                 (Seawal 7 hari pun sudah boleh nampak kesan perubahan)

 

 

Memperkenalkan!

 

 ebook RAHSIA KURUS

Harga promosi :

RM20 RM30 RM40 RM50 

 

Kini : RM30

( PROMOSI TAHUN 2014 )

Untuk Sekali Seumur Hidup

Harga akan dinaikkan bila-bila masa!

 

 

BELI SEKARANG !

 

                                      +

 

BONUS PERCUMA

 

" Tips - tips tambahan "

                  ( Rahsia bagaimana saya berjaya menurunkan berat badan                     dengan begitu cepat sekali. Ianya banyak membantu saya )

 

+

 

" Carta pengiraan "

  ( Sebagai rujukan untuk anda mengira )

 

+

 

" Koleksi ebook Istimewa "

    

1.   7 Secrets of Permanent Fat Loss & Fitness

  

 

2.  The 4 Greatest Fat Loss Secrets In History

 

3.  My Flab To Fab Fitness & Health Plan

 

4.  Mission Abs

 

5.  The Basics Of Sports Nutrition

 

6.  Dietary Nucleic Acids : A Discussion with Dr.Todd Ovokaitys

 

  7.  Honest Food Guide

 

8.  Total Health : Becoming Physically Fit 

 

 

9.  Tasty Fat Loss & Muscle Gaining Recipes

 

10.  1000 Atkins Diet Recipes

 

 

Dengan hanya RM30, anda akan menerima ebook RAHSIA KURUS + Bonus Percuma melalui emel. Dengan hanya sekali bermodalkan RM30 ini juga, anda bakal menerima kejayaan yang berpanjangan, bukannya berpanjangan anda mengeluarkan duit membeli produk-produk diet di luar sana tetapi masih tidak berjaya. 

 



Cara bayaran melalui Bank Transfer, Online Banking atau Deposit Kaunter/Mesin ATM

 

 


 

 

LANGKAH 1


Masukkan deposit RM30 melalui mesin deposit ATM, Kaunter Bank atau Online Banking ke salah satu dari akaun berikut

MAYBANK : 112473037146
(Mohd Khairul Anwar)

CIMB Bank : 7008074347
(Mohd Khairul Anwar)

 

LANGKAH 2

 

Selepas pembayaran di buat, sila emelkan maklumat pembayaran seperti :

Nama Penuh Anda

Emel

Kaedah Pembayaran (Maybank / CIMB Bank)

Tarikh Bayaran Dibuat

Masa Bayaran Dibuat

Jumlah Bayaran

Reference Nombor

 

Sila Emelkan ke

rahsiakurus@ymail.com


Saya akan menyemak butiran pengesahan anda selewat-lewatnya 48 jam selepas pembayaran anda

Setelah itu, saya akan kirim ebook RAHSIA KURUS melalui emel yang anda daftarkan

Sebarang pertanyaan sila emelkan ke rahsiakurus@ymail.com